Replika Aprilii RSV4, którym ściga się Max Biaggi, jest zadedykowana głównie młodym adeptom jazdy na motocyklu. Na targach Eicma Arpilia pokazała prezentowane u nas już wcześniej trzy nowe propozycje jednośladów w malowaniu identycznym jak to, które widzieliśmy w tym sezonie na torze. W skład serii replik weszły: skuter Aprilia SR50 i motocykle RS 50 i RS 125.
Skuter Aprilia SR50 pojawił się w sprzedaży w 1992 roku, osiągając szybko miano najbardziej sportowego wśród skuterów. SR 50 korzysta z najnowszych technologii wykorzystywanych w budowie motocykli sportowych; jako pierwszy skuter na rynku otrzymał chłodzony cieczą silnik, podwójne tarcze hamulcowe, a także był pierwszym o takiej pojemności z elektronicznym wtryskiem paliwa. Do tego dodać należy sportowe osiągi i niskie spalanie dwusuwowego silnika Purejet.
Aprilia RS 50 skierowana jest do młodych motocyklistów, którzy dopiero poznają sztukę jazdy na jednośladzie. Mimo niewielkiej pojemności dwusuwowego silnika, motocykl oferuje technologiczne rozwiązania rodem z torów wyścigowych: aluminiową ramę, wahacz, aluminiowe dźwignie zmiany biegów i tylnego hamulca, a także nóżkę, lekkie szprychowe koła, przedni hamulec z zaciskami radialnymi oraz kokpit wyposażony w analogowo-cyfrowy zestaw przyrządów. Aprilia RS 50 ma także bezdętkowe koła.
Z kolei Aprilia RS 125 to doskonała replika motocykla wyścigowego. Wielokrotnie uznana najlepszym motocyklem roku w swojej kategorii pojemnościowej, RS 125 korzysta z technologii znanej z torów wyścigowych. Mocny jednocylindrowy dwusuw sprawia, że motocykl ten jest doskonały zarówno na tor, jak i do codziennego użytkowania. Rama i wahacz zrobione są z ultra sztywnego aluminium stosowanego w maszynach startujących w MotoGP. Przedni widelec upside-down, przedni hamulec z radialnymi zaciskami tłoczkowymi, szprychowe koła oraz wyścigowy tłumik dopełniają sportowego wizerunku Aprilii. Analogowo-cyfrowy zestaw przyrządów uzupełnia komputer pokładowy.