Napędzany czterosuwowym V-Twinem motocykl o mocy 141 KM zyskał popularność dzięki doskonałym parametrom technicznym i świetnym właściwościom jezdnym – zwłaszcza w warunkach toru. Kierowcy doceniają Aprilię RSV 1000 R za wyjatkowe własciwości trakcyjne, doskonale dozowalne i świetnie działające heble Brembo i precyzje kierowania.
Aprilia RSV 1000 R nie jest jednak motocyklem dla każdego. Żeby dosiadać tej maszyny trzeba mieć już nie lada doświadczenie gdyż reakcja potężnej V-ki na gaz może zaskoczyć. Poza tym należy rownież mieć sporo gotówki na zbyciu. Aprilia RSV 1000 R nie jest bowiem tanią maszyną, jednak, jak mowią jej właściciele, warta jest każdej złotówki jaką na nią przeznaczysz.
Silnik | V2, 4-suwowy, DOHC |
Pojemność | 983.3 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 141.12 KM (103.0 kW)) przy 10000 RPM |
Maks. moment | 101.00 Nm (10.3 kgf-m or 74.5 ft.lbs) przy 8000 RPM |
Chłodzenie | olej i powietrze |
Rama | Aluminiowa |
Zbiornik paliwa | 18 l |
Przednie zawieszenie | Widelec upside-down |
Tylne zawieszenie | Wahacz wleczony |
Przednia opona | 120/70-17 |
Tylna opona | 190/50-17 |
Przedni hamulec | dwutarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź