Żeby sprostać trudom takiego miejsca Yamaha zdecydowała się na zastosowanie nietypowego układu smarowania w postaci półsuchej miski olejowej. Założeniem producenta było by motocykl dostępny w sklepach nie odbiegał bardzo od tego, który startował w morderczym rajdzie i to sie udało. Zarówno silnik jak i zawieszenie zostały zaprojektowane tak, aby wytrzymac nawet najgorsze warunki.
Jednostką napędową jest chłodzony cieszą V-Twin. Moc maksymalna to 69 KM osiągane przy 7500 obr./min, a maksymalny moment obrotowy wynosi 67 Nm przy 6700 obr./min. Yamaha XTZ 750 Super Tenere rozpedzi się maksymalnie do 181 km/h. W wypadku jazdy z pasażerem ta wartość spadnie do około 178 km/h.
Silnik | Dwucylindrowy R2, 4-suwowy, DOHC |
Pojemność | 749 ccm |
Prędkość max | 170.0 km/h |
Moc | 70.00 KM (51.1 kW)) przy 7500 RPM |
Maks. moment | |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 25.0 litry |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | |
Przednia opona | 90/90-21 54H |
Tylna opona | 140/80-17 69H |
Przedni hamulec | dwutarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź