Motocykl zostanie wyposażony w wahacz Pro-arm, nowy widelec teleskopowy, nowe koła i nowe owiewki. W standardzie będziemy mieli do dyspozycji kontrolę trakcji, ABS, podgrzewane manetki i… automatycznie wyłączające się kierunkowskazy. Przy tych wszystkich gadżetach VFR800F będzie lżejsza o 10 kilogramów. W przypadku silnika inżynierowie skupili się na środkowym zakresie obrotów.
Silnik to V4-VTEC o pojemności 782 ccm. Moc będzie wynosiła 106 koni mechanicznych, a moment obrotowy - 75.1 Nm. Moc i moment obrotowy będą przenoszone przy pomocy sześciostopniowej skrzyni biegów. Waga motocykla na mokro to 239 kilogramów. Z przodu zastosowano teleskopowy widelec HMAS z możliwością regulacji napięcia wstępnego. Tylny amortyzator będzie pozwalał na siedmiostopniową regulację napięcia wstępnego i bezstopniową regulację odbicia. Do tego będziemy mieli regulowaną wysokość siedziska, która będzie wynosiła 789 mm lub 809 mm.
Silnik | 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC, 90° V-4 |
Pojemność | 782cm3 |
Prędkość max | |
Moc | 106 KM (77.9kW) @ 10,250rpm |
Maks. moment | 75.1Nm @ 8,500rpm |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | Aluminiowa, 3-sekcyjna, 2-belkowa |
Zbiornik paliwa | 21,5 l |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy z regulacją napięcia wstępnego i DF, kartridże HMAS, skok 108 mm |
Tylne zawieszenie | Pro-Link, amortyzator gazowy HMAS, elektroniczna regulacja napięcia wstępnego i odbicia, skok 120 mm |
Przednia opona | 120/70-ZR17M/C (58W) |
Tylna opona | 180/55-ZR17M/C (73W) |
Przedni hamulec | Dwie tarcze 310 x 4.5mm, hydrauliczne zaciski, Dual C-ABS |
Tylny hamulec | Jedna tarcza 256 x 6mm, hydrauliczny zacisk, Dual C-ABS |
Zostaw odpowiedź