Siedzenie dla kierowcy i pasażera jest całkowicie nowe i w przeciwieństwie do tego z GL1800 (które okalało szczególnie pasażera), daje dużo większe poczucie przestrzeni - prawie jak w samochodzie typu kabriolet. Pasażer otrzymał teraz podnóżki (zamiast podestu pod stopy) oraz czarne, aluminiowe uchwyty rąk. Żaden Gold Wing nie byłby kompletny bez muzyki, a model F6B nie jest wyjątkiem. Ma on w swoim wyposażeniu system stereo z czystym dźwiękiem i mocnym bassem składający się z czterech głośników. Podłączyć do niego można zarówno iPoda, jak i pamięć USB, korzystając z plików w formacie MP3, WMA i AAC.
Celem zespołu pracującego nad modelem Gold Wing F6B było stworzenie zwrotnego i poręcznego motocykla. Musiał prowadzić się komfortowo w ruchu miejskim, ale także dawać frajdę na krętych, bocznych drogach, jak i oferować odpowiednie osiągi na autostradach. Tworząc model Gold Wing F6B, Honda wróciła do korzeni Gold Winga GL1800. Zniknęła nawigacja satelitarna i opcjonalna poduszka powietrzna, podobnie jak tempomat, podświetlanie przyrządów, automatycznie wyłączające się kierunkowskazy i podgrzewane manetki.
Silnik | 6-cylindrowy boxer, 4-suwowy, 12-zaworowy, SOHC |
Pojemność | 1832 cm³ |
Prędkość max | 200 km/h |
Moc | 118 KM przy 5500 obr./min. |
Maks. moment | 167 Nm przy 4000 obr./min. |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | Aluminiowa, 3-sekcyjna, 2-belkowa |
Zbiornik paliwa | 25 l |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy, system antidiving, skok 140 mm |
Tylne zawieszenie | Jednoramienny wahacz aluminiowy, Pro-Link, Pro-Arm z elektroniczną regulacją napięcia wstępnego, skok 105 mm |
Przednia opona | 130/70-R18M/C (63H) |
Tylna opona | 180/60-R16M/C (74H) |
Przedni hamulec | 310 x 5 mm podwójny tarczowy, 3-tłoczkowe zaciski, Dual C-ABS |
Tylny hamulec | 316 x 7 mm pojedynczy tarczowy, 3-tłoczkowy zacisk, Dual C-ABS |
Zostaw odpowiedź