W BMW F 800 GS mamy ABS w standardzie oraz opcjonalne ESA (elektroniczna regulacja zawieszenia) i kontola trakcji ASC.
Silnik | dwucylindrowy 4-suwowy, czterozaworowy, z dwoma wałkami rozrządu w głowic |
Pojemność | 798 cm3 |
Prędkość max | Ponad 200 km/h |
Moc | 63 kW (85 KM) przy 7,500 obr/min (opcjonalnie wersja 91 RON: 61 kW (83 KM) przy 7,500 obr/min.) |
Maks. moment | 83 Nm przy 5,750 obr/min (opcjonalnie wersja 91 RON: 81 Nm przy 5,750 obr/min.) |
Chłodzenie | ciecz |
Rama | Rurowa rama przestrzenna z silnikiem przenoszącym obciążenie |
Zbiornik paliwa | 16 l |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy Upside-down, średnica 41 mm |
Tylne zawieszenie | Odlewany wahacz aluminiowy z tłumieniem progresywne,z regulacją napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem. Regulowane tłumienie odbicia. |
Przednia opona | 90/90 - 21 54V |
Tylna opona | 150/70 - 17 69V |
Przedni hamulec | Dwie pływające tarcze, średnica 300 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy |
Tylny hamulec | Jedna tarcza, średnica 265 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy |
Zostaw odpowiedź