Jak wiadomo na sprawność w terenie składa się kilka rzeczy. Jedną z nich jest jednostka napędowa i wartości jakie osiąga. Dwa cylindry w układzie widlastym, o kącie rozwarcia 90o i pojemności 749 cm3, chłodzone cieczą, z czterema zaworami na cylinder i rozrządem SOHC produkują 59,4 Nm przy 4500 obr./min, oraz 50 KM przy 6500 obr./min. Kolejną rzeczą to zawieszenie i przniesienie napędu. Przekładnia to dwuzakresowa skrzynia CVT (Continuously Variable Transmission) z biegiem wstecznym, która przekazuje moment oraz moc na obie osie. Zawieszenie to podwójne łączniki poprzeczne z przodu i z tyłu. Do wychamowania KVF'a zastosowano dwie 200 mm tarcze hamulcowe z dwutłoczkowymi hydraulicznymi zaciskami z przodu. Na tyle zaś zamknięte, mokre, wielopłytkowe. Kawasaki KVF750 4x4 dostępny jest w dwóch kolorach: super black oraz woodsman green.
Silnik | V2, 4-suwowy, SOHC |
Pojemność | 749 ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | 59.40 Nm (6.1 kgf-m or 43.8 ft.lbs) przy 4500 RPM |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | Spawana z rur stalowych |
Zbiornik paliwa | |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | Wahacz |
Przednia opona | 25/8-12 (AT) |
Tylna opona | 25/10-12 (AT) |
Przedni hamulec | Dwutarczowy |
Tylny hamulec | Bębnowy |
Zostaw odpowiedź