Prawdziwe doznania. Sylwetka XJR1300 wywołuje dreszczyk emocji i budzi respekt. To potężny motocykl. Charakteryzuje duża moc i zaawansowana technologia, dzięki którym jednostka ta dominuje na drogach.
To arcydzieło inżynierii przykuwa wzrok. Świadczy o tym klasyczny, chłodzony powietrzem silnik z czterema zaworami na cylinder, wtryskiem paliwa i doskonale brzmiącym wydechem EXUP. Konstrukcję uzupełnia bardzo dobrze wyważone podwozie ze stalową ramą rurową z podwójną kołyską.
Krępy przedni widelec 43 mm, trójszprychowe koła ze stopów lekkich oraz czterotłoczkowe zaciski typu Monobloc przedniego hamulca z pływającymi tarczami dopełniają muskulatury XJR1300. Ten motocykl ma styl i imponujące rozmiary.
Silnik | 4-suwowy, 4-zaworowy, DOHC, nachylony do przodu, rzędowy, 4-cylindrowy |
Pojemność | 1,251 cm3 |
Prędkość max | brak danych |
Moc | 98 KM (71,9 kW) @ 8,000 obr./min |
Maks. moment | 108,4 Nm (11,1 kg-m) @ 6,000 obr./min |
Chłodzenie | Powietrze |
Rama | Stalowa, podwójna kołyska |
Zbiornik paliwa | 21 l |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy, 130 mm skoku |
Tylne zawieszenie | Podwójny amortyzator, skok 125 mm |
Przednia opona | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Tylna opona | 180/55 ZR17M/C (73W) |
Przedni hamulec | Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 298 mm |
Tylny hamulec | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 267 mm |
Zostaw odpowiedź