Wyposażenie tego motocykla w połączeniu z nowym silnikiem daje w efekcie maszynę wyjątkową i ekskluzywną, godną stawić czoła najcięższym wyzwaniom toru wyścigowego jak i wyzwaniom dnia codziennego.
Technologia pochodząca w prostej linii z superbike-ów 848 i 1198, z niesamowitego Diavela i wyjątkowej Multistrady. Zupełnie nowy silnik chłodzony cieczą, kilka map zapłonu, Ducati Safety Pack, sprzęgło z funkcją anty-hoppingu, kute koła i wiele więcej. To nowa jakość w tej klasie motocykli. Nieujarzmiony, niepokorny “hiper” motocykl na każdą okazję i drogę w wersji SP jest po prostu niepokonany.
Silnik | Testastretta 11°, 2 cylindry w ukł. L, 4 zawory na cylinder |
Pojemność | 821,1ccm |
Prędkość max | |
Moc | 81kW (110 KM) przy 9250 obr/min |
Maks. moment | 89 Nm przy 7750 obr/min |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | Rurowa, stalowa, kratownicowa |
Zbiornik paliwa | 16l |
Przednie zawieszenie | Marzocchi 50mm, upside-down, skok 185mm |
Tylne zawieszenie | Regulowany monoshock Öhlins, aluminiowy wahacz jednoramienny, skok 175mm |
Przednia opona | 120×70 Pirelli Diablo Supercorsa SP |
Tylna opona | 180×55 Pirelli Diablo Supercorsa SP |
Przedni hamulec | Dwie tarcze 320mm, radialnie montowane, 4-tłoczkowe zaciski Brembo typu monoblock, ABS |
Tylny hamulec | Tarcza 245mm, 2-tłoczkowy zacisk Brembo, ABS |
Zostaw odpowiedź