Gdybyś mógł mieć tylko jeden motocykl, to najlepiej, aby był to Fazer 8. Jest naszpikowany rozwiązaniami z serii R. A wyposażenie umożliwia zrobienie wszystkiego, co jesteś sobie w stanie wyobrazić.
Czterocylindrowy rzędowy silnik 779 cm3 rozwija potężny moment obrotowy, dzięki czemu rewelacyjnie przyspiesza się podczas jazdy. A jeśli jesteś w nastroju na szybkość, Fazer 8 pozwoli poczuć pęd i dynamikę.
Konstrukcja podwozia jest na najwyższym poziomie. Lekka aluminiowa rama Deltabox w sportowym stylu i regulowane zawieszenie sprawiają, że prowadzenie jest bardzo precyzyjne. A zgrabna i stylowa niska owiewka chroni przed wiatrem i złą pogodą. Fazer 8. Możesz mieć wszystko.
Silnik | 4-suwowy, DOHC, nachylony do przodu, rzędowy, 4-cylindrowy |
Pojemność | 779 cm3 |
Prędkość max | |
Moc | 78,1 kW (106,2 KM) @ 10 000 obr./min |
Maks. moment | 82,0 Nm (8,4 kg-m) @ 8 000 obr./min |
Chłodzenie | ciecz |
Rama | Odlewana z aluminium, Rurowa |
Zbiornik paliwa | 17 litrów |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy typu upside-down, Ø 43 mm rura wewnętrzna |
Tylne zawieszenie | Pojedynczy amortyzator z wahaczem, z regulacją pozycji |
Przednia opona | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Tylna opona | 180/55 ZR17M/C (73W) |
Przedni hamulec | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 267 mm |
Tylny hamulec | Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 310 mm |
Zostaw odpowiedź