125 KM pozwalała na dynamiczną, a jednocześnie komfortową, jazdę. Trzycylindrowy czterosuw, który napędza maszynę pochodził z modelu Daytona 955i – chłodzony cieczą pracował doskonale w każdych warunkach.
Sprint ST może stanowić konkurencję dla największych motocykli sportowych japońskich producentów. Oprócz urody jest funkcjonalny i praktyczny, a dzięki jakości materiałów oraz dbałości wykonania, jest motocyklem praktycznie bezawaryjnym.
Silnik | 4-suwowy, 3-cylindrowy, 12-zaworowy, rzędowy, DOHC |
Pojemność | 1050 cm3 |
Prędkość max | |
Moc | 128 KM 9200 obr./min. |
Maks. moment | 108 Nm przy 6300 obr./min. |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | Aluminiowa |
Zbiornik paliwa | 20 l. |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | Monoshock z regulacją napięcia wstępnego, kompresji i tłumienia |
Przednia opona | 120/70-ZR17 |
Tylna opona | 180/55-ZR17 |
Przedni hamulec | podwójne tarczowe, średnica 320 mm |
Tylny hamulec | pojedynczy tarczowy, średnica 220 mm |
Zostaw odpowiedź