Przedstawiamy fabrycznego freestylera czerpiącego garściami z wymienionych grup motocykli. Nostalgiczny streetfighter, klasyczny naked, agresywny klasyk. Każdy opis będzie prawidłowy. Oto Yamaha XSR900!
Silnik | 3-cylindrowy 4-suwowy silnik o pojemności, chłodzony cieczą |
Pojemność | 850 ccm |
Prędkość max | ponad 200 km/h |
Moc | 115 KM / 10000 obr./min. |
Maks. moment | 87,5Nm / 8500 obr./min. |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 14,5 l |
Przednie zawieszenie | widelec teleskopowy, skok 103 mm |
Tylne zawieszenie | wahacz wleczony, skok 130 mm |
Przednia opona | 120/70ZR17M/C 58W |
Tylna opona | 180/55ZR17M/C (73W) |
Przedni hamulec | Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 298 mm |
Tylny hamulec | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 245 mm |
Zostaw odpowiedź