W 2015 Yamaha przedstawiła kolejną ewolucję modelu XJR1300. Motocykl to urodzony custom, zatem nie dziwi, że trafił do rodziny Sports Heritage. Maszyna stylizowana jest na klasyczny motocykl, jednak wszystkie podzespoły to nowoczesne konstrukcje.
Maszyna zatem trafi w gusta współczesnych motocyklistów szukających jednak czegoś o klasycznym wyglądzie. XJR1300 to też doskonała baza do dalszych przeróbek. Jednoosobowe siedzenie doskonale harmonizuje z aluminiowymi osłonami bocznymi, których stylistyka bezpośrednio nawiązuje do pól numerowych sportowych motocykli lat siedemdziesiątych. Wizerunek uzupełnia czarny układ wydechowy typu 4-2-1 z nową końcówką tłumika.
Motocykl napędza potężny 4-cylindrowy, chłodzony powietrzem silnik DOHC o pojemności 1250 ccm. Jednostka generuje 98 KM i aż 108 Nm, co gwarantuje świetne wrażenia z jazdy.
Silnik | 4-suwowy, 4-zaworowy, DOHC, nachylony do przodu, rzędowy, 4-cylindrowy |
Pojemność | 1,251 cm3 |
Prędkość max | brak danych |
Moc | 98 KM (71,9 kW) @ 8,000 obr./min |
Maks. moment | 108,4 Nm (11,1 kg-m) @ 6,000 obr./min |
Chłodzenie | Powietrze |
Rama | Stalowa, podwójna kołyska |
Zbiornik paliwa | 21 l |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy, 130 mm skoku |
Tylne zawieszenie | Podwójny amortyzator, skok 125 mm |
Przednia opona | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Tylna opona | 180/55 ZR17M/C (73W) |
Przedni hamulec | Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 298 mm |
Tylny hamulec | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 267 mm |
Zostaw odpowiedź