Motocykl napędzany jest silnikiem o pojemności 600 ccm. Rzędowa czwórka generuje moc 78 KM przy 10 000 obr/min i 59,7 Nm przy 8 500 obr/min. Już przy niskim zakresie obrotów motocykl chętnie reaguje na gaz, co ułatwia jazdę w zakorkowanym mieście. Do kompletu zastosowano sześciostopniową skrzynię biegów.
Za hamowanie odpowiada zestaw tarczowych hamulców: z przodu podwójna, 298 mm tarcza, z tyłu o średnicy 245 mm. Heble sprawują się całkiem nieźle i nie ma problemu z ich wyczuciem. Motocykl wyposażono w system ABS.
Młodzi kierowcy docenią szczególnie zwartą i kompaktową sylwetkę Yamahy XJ6, łatwość manewrowania oraz niezbyt dużą wagę jednośladu (210 kg). Dodatkowo moc maszyny jest łatwa do opanowania co zachęca do nawijania kolejnych kilometrów. Niewysocy kierowcy docenią również nisko osadzone siedzenie XJ6. Warto wspomnieć, że mimo tego nawet wysocy motocykliści znajdą za sterami tej maszyny wygodną pozycję.
Silnik | 4-suwowy, DOHC, nachylony do przodu, rzędowy, 4-cylindrowy, 4-zaworowy |
Pojemność | 600 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 57.0 kW (78 KM) przy 10 000 obr./min |
Maks. moment | 59.7 Nm (6.1 kg-m) przy 8 500 obr./min |
Chłodzenie | chłodzony cieczą |
Rama | Stalowa, Rurowa |
Zbiornik paliwa | 17 litrów |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy |
Tylne zawieszenie | Pojedynczy amortyzator z wahaczem, z regulacją pozycji |
Przednia opona | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Tylna opona | 160/60 ZR17M/C (69W) |
Przedni hamulec | Podwójne, hydrauliczne tarczowe, Ø 298 mm |
Tylny hamulec | Hydrauliczne jednotarczowe, Ø 245 m |
Zostaw odpowiedź