WR125R to pełnoprawny i dorosły motocykl, wprawdzie pojemność jego chłodzonego cieczą, czterosuwowego i czterozaworowego silnika to zaledwie 125 cm3. 15KM przy 9000 obr./min. i 12,2Nm przy 8000obr./min.
Za spowalnianie tej małej Yamahy odpowiada 240mm tarcza z przodu i 220mm z tyłu. WR125R toczy się na 21 calowym kole przednim i 18 calowym z tyłu. Motocykl jest ergonomiczny, posiada nowoczesny i dynamiczny wygląd i śmiało aspiruje do bycia większym, niż jest w rzeczywistości.
Mała WR może być nowym przebojem rynkowym Yamahy, doskonale zaspokaja bowiem potrzeby młodych entuzjastów offroad’u.
Silnik | 4-suwowy, 1-cylindrowy, 4-zaworowy, SOHC |
Pojemność | 124,7 cm3 |
Prędkość max | |
Moc | 15 KM przy 9 000 obr./min. |
Maks. moment | 12.2 Nm przy 8 000 obr./min. |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | stalowa, podwójna kołyskowa |
Zbiornik paliwa | 8,5 l |
Przednie zawieszenie | widelec teleskopowy, skok 210 mm |
Tylne zawieszenie | wahacz, amortyzator pojedynczy, skok 230 mm |
Przednia opona | 110/70-17 M/C 54H |
Tylna opona | 140/70-17 M/C 66H |
Przedni hamulec | jednotarczowy, średnica 298 mm |
Tylny hamulec | jednotarczowy, średnica 220 mm |
Zostaw odpowiedź