Motocykl napędza chłodzony powietrzem silnik V-Twin o mocy 65 KM. Napęd przekazuje wał kardana, co nieco ogranicza sportowe użycie Bulldoga. Został zbudowany z myślą o rynku europejskim i produkowany we Włoszech, Bulldog nie zdobył szczególnej popularności. Jest to spokojny motocykl, który sprawdza się nawet na długich dystansach. Kierowca podróżuje w komfortowej pozycji i jest chroniony mini owiewką przed uderzeniami wiatru. BT 1100 to nie motocykl dla początkujących – jego masa (230kg) i parametry (88.2 Nm przy 4500 obr/min) nie zachęcają do wykorzystania go jako pierwszej maszyny.
Jednak każdy kto szuka ciekawego motocykla, który daje radość z jazdy, BT 1100 Bulldog będzie dobrym wyborem.
Silnik | 2-cylindrowy, widlasty, SOHC |
Pojemność | 1063 cm3 |
Prędkość max | |
Moc | 61 KM przy 5500 obr./min. |
Maks. moment | 88.30 Nm przy 9000 obr./min. |
Chłodzenie | powietrzem |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 20 l. |
Przednie zawieszenie | widelec teleskopowy |
Tylne zawieszenie | Wahacz wleczony |
Przednia opona | 120/70-ZR17 |
Tylna opona | 170/60-ZR17 |
Przedni hamulec | dwutarczowy, średnica 298 mm |
Tylny hamulec | jednotarczowy, średnica 267 mm |
Zostaw odpowiedź