TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Zwarta konstrukcja, nisko osadzone siedzenie... XV950R ma sportowe parametry, a jednocześnie zachowuje swój niepowtarzalny charakter. W 2013 Yamaha przedstawiła motocykl, który miał być doskonałym wstępem do świata customów. Motocykl w stylu bobbera to wizualnie prosta konstrukcja podkreślona jedynie ciekawymi detalami jak chociażby tylne okrągłe światło. Ta surowa maszyna jest już bardzo ciekawa sama w sobie, ale na pewno będzie jeszcze ciekawsza gdy właściciel dołoży do niej kilka spersonalizowanych akcesoriów. XV950R napędza silnik w układzie V o pojemności 942 ccm. Jednostka generuje 52 KM i 79 Nm. Do tego niezłe hamulce, w standardzie z układem ABS i mamy idealny pojazd do codziennego poruszania się po mieści, oczywiście w odpowiednim stylu. W wersji R na pokładzie znajdziecie dodatkowo regulowane zawieszenie tylne.Silnik | Chłodzony powietrzem, 4-zaworowy, 4-suwowy, SOHC, w układzie V, 2-cylindrowy |
Pojemność | 942 cm3 |
Prędkość max | |
Moc | 38,3 kW (52,1KM) przy 5 500 obr./min |
Maks. moment | 79,5 Nm (8,1 kg-m) przy 3 000 obr./min |
Chłodzenie | chłodzony powietrzem |
Rama | podwójna kołyska |
Zbiornik paliwa | 12 l |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy, Ø 41 mm |
Tylne zawieszenie | Wahacz |
Przednia opona | 100/90-19M/C 57H |
Tylna opona | 150/80B16M/C 71H |
Przedni hamulec | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 298 mm |
Tylny hamulec | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 298 mm |
Zostaw odpowiedź