Podróżowanie w trudnych warunkach terenowych wymaga umiejętności, odwagi i wytrzymałości oraz – oczywiście – wiary w swój motocykl. Wiary, że motocykl sprawdzi się podczas przeprawy przez kamienisty strumień czy błotniste drogi. Wiary, że jazda będzie wygodna nawet w najdłuższej trasie. Wiary, że motocykl sprosta wyzwaniom wijących się górskich dróg.
Każdy element motocykla Super Ténéré powstał z myślą o stworzeniu najdoskonalszego turystycznego enduro nowej generacji, łączącego niezawodność i trwałość dakarowych maszyn Yamaha z lekką, łatwą w prowadzeniu konstrukcją i nowoczesnymi technologiami ułatwiającymi jazdę. Motocykl występuje również w wersji World Crosser oraz ZE.
Silnik | Nachylony do przodu, rzędowy, 2-cylindrowy, 4-suwowy, DOHC, 4-zaworowy |
Pojemność | 1,199 cm3 |
Prędkość max | brak danych |
Moc | 112 KM (82,4 kW) @ 7,250 obr./min |
Maks. moment | 117,0 Nm (11,9 kg-m) @ 6,000 obr./min |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | Rama z rur stalowych |
Zbiornik paliwa | 23 l |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy typu upside-down, Ø 43 mm, skok 190 mm |
Tylne zawieszenie | Wahacz, Regulacja pozycji i tłumienie powrotu, Wahaczowe, Amortyzator pojedynczy, skok 190 mm |
Przednia opona | 110/80R19M/C 59V |
Tylna opona | 150/70R17M/C 69V |
Przedni hamulec | Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 310 mm |
Tylny hamulec | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 282 mm |
Zostaw odpowiedź