Motocykl powstał na bazie modelu Ranger. Z wyglądu przypomina pozostałe Urale. Wyróżnia go natomiast biało szare malowanie. Pod owiewkami, które wyglądają jak żywcem wyciągnięte z minionych lat pracują jednak nowoczesne komponenty. Warto wspomnieć, że boczny wózek jest napędzany wałem napędowym.
Śnieżna Pantera powinna poradzić sobie w każdych warunkach i przejechać nieomalże przez wszystko. Tak jak pozostałe Urale także i ten robi wrażenie motocykla, na którym można sprostać każdej przeszkodzie.
Silnik | 2-cylindrowy 4-suwowy silnik Boxer |
Pojemność | 745 ccm |
Prędkość max | ok. 100 km/h |
Moc | 29 kW (45 kM) przy 5.600 obrotach |
Maks. moment | 52 Nm przy 4.000 obrotach |
Chłodzenie | chłodzony powietrzem |
Rama | rura stalowa podwójnie wzmocniona |
Zbiornik paliwa | 19 L |
Przednie zawieszenie | wahacz pchany z amortyzatorem Sachs z pięciozakresową regulacją |
Tylne zawieszenie | wahacz z amortyzatorami Sachs z pięciozakresową regulacją; Zawieszenie wózka bocznego amortyzator Sachs z pięciozakresową regulacją |
Przednia opona | |
Tylna opona | |
Przedni hamulec | hamulec hydrauliczny tarczowy Brembo |
Tylny hamulec | hamulec bębnowy mechaniczny; wózek boczny: hamulec bębnowy mechaniczny |
Zostaw odpowiedź