Triumph Tiger 800 XC - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Tiger 800 XC został zaprojektowany by przetrwać w każdych warunkach. Motocykl lubi boczne drogi oraz dłuższe wyprawy.

Model Tiger 800 XC to maszyna, która pojawiła się w salonach w 2011 razem ze swoim mniej offroadowym bratem Tigerem 800. Bardziej terenowa wersja Tygrysa to motocykl wszechstronny pozytywnie zaskakujący swoimi możliwościami na bezdrożach. Elastyczny silnik, do tego świetne regulowane zawieszenie oraz regulowane siedzenie, kierownica i osłony dłoni pozwalają na dopasowanie maszyny do siebie. Jeżeli zdecydujecie się na wersję XC możecie być pewni, że motocykl sprawdzi się nie tylko w terenie ale także na dłuższych dystansach pokonywanych po bardziej utwardzonych drogach. Do tego inżynierowie i styliści dorzucili niebanalny wygląd.

 

Tiger 800 XC napędzany jest trzycylindrowym, rzędowym silnikiem dysponującym mocą 95 KM przy 9 300 obr/min oraz 79 NM przy 7 850 obr/min. Na pokładzie pracuje także 6-biegowa skrzynia.

 

Świetne właściwości trakcyjne motocykl zawdzięcza zawieszeniu marki Showa. Z przodu pracuje regulowany widelec upside down o średnicy goleni 43 mm oraz 220 mm skoku. Z tyłu pracuje amortyzator monoshock również z regulacją.

 

Za zatrzymanie Tiger 800 XC odpowiada zestaw Nissina. Na przednim kole znajdują się dwie pływające 308 mm tarcze z dwutłoczkowymi zaciskami. Z tyłu wspomaga je 255 mm tarcza z jednotłoczkowym zaciskiem. Model 800 XC można wyposażyć w ABS, który da się całkowicie wyłączyć podczas offroadowej jazdy.

 


Silnik4-suwowy, 3-cylindrowy, 12-zaworowy, rzędowy, DOHC
Pojemność799 cm3
Prędkość max210 km/h
Moc95 KM (70 kW) @ 9250 obr/min
Maks. moment79 Nm @ 7850 obr/min
Chłodzeniecieczą i olejem
Ramastalowa, rurowa
Zbiornik paliwa19 l
Przednie zawieszeniewidelec WP upside-down, regulacja napięcia wstępnego sprężyny, skok 180 mm
Tylne zawieszenieprogresywne, amortyzator WP, regulacja napięcia wstępnego sprężyny, skok 170 mm, aluminiowy wahacz
Przednia opona90/90-21
Tylna opona150/70-17
Przedni hamulecdwa zaciski dwutłoczkowe Nissin, ABS, tarcza 308 mm
Tylny hamuleczacisk jednotłoczkowy Nissin, ABS, tarcza 255 mm

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany