Triumph Thruxton 900 - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Thruxton 900 to utrzymany w klasycznym stylu cafe-racer, jakby żywcem przeniesiony z połowy XX wieku. Gratka dla miłośników starej szkoły budowania motocykli.

Silnik to 2 cylindrowa, rzędowa jednostka, chłodzona powietrzem z rozrządem DOHC o pojemności 865 cm3. Za dawkowanie paliwa odpowiada wielopunktowy, sterowany elektronicznie wtrysk paliwa. Moc i moment jaki generuje ten silnik to 68 KM przy 7400 obr./min oraz 69 Nm przy 5800 obr./min. Zawieszenie to amortyzatory Kayaba o średnicy goleni 41mm i skoku 120 mm, z regulacją napięcia wstepnego z przodu, oraz podwójne amortyzatory sprężynowe o skoku 106 mm, z regulacja napięcia wstepnego z tyłu. Hamulce to 2-tłoczkowe zaciski sprzodu i z tyłu, oraz pływające tarcze o średnicy 320 mm i 255 mm. Waga gotowa do jazdy to 230 kg.


Silnik4-suwowy, 2-cylindrowy, rzędowy, DOHC
Pojemność865 cm3
Prędkość max
Moc69 KM przy 7400 obr/min
Maks. moment69 Nm przy 5800 obr./min
Chłodzeniepowietrzem
Rama
Zbiornik paliwa16 l.
Przednie zawieszenieKayaba, 41 mm, regulowane napięcie wstępne, skok 120 mm
Tylne zawieszenieDwa amortyzatory Kayaba, chromowane sprężyny z regulacją wstępnego napięcia, skok koła 106 mm
Przednia opona100/90 18
Tylna opona130/80 R17
Przedni hamulecHydrauliczny, pojedyńcz tarcza pływająca o śr.320 mm, zacisk dwutłoczkowy Nissin
Tylny hamulecHydrauliczny, jedna tarcza śr.255 mm, zacisk dwutłoczkowy, pływający Nissin

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany