W Triumphie Street Triple RX Anglikom udało się połączyć niemożliwe: przyjazny charakter przy delikatnym operowaniu gazem, ze wściekłą furią, kiedy mamy na to ochotę i kręcimy wówczas manetą niczym narkoman na głodzie prędkości. Te dwa charaktery przenikają się w sposób płynny, ale cały czas kontrolowany przez kierowcę.
Silnik | 3-cylindrowy, rzędowy, 12-zaworowy, DOHC |
Pojemność | 675 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 106 KM przy 11850 obr/min |
Maks. moment | 68 Nm przy 9750 obr/min |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | Aluminiowa, podwójna, grzbietowa |
Zbiornik paliwa | 17,4 l |
Przednie zawieszenie | Kayaba, 41 mm upside-down, w pełni regulowane, skok 115 mm |
Tylne zawieszenie | Kayaba Monoshock, w pełni regulowane, skok 135 mm, wahacz aluminiowy, usztywniony, dwuramienny |
Przednia opona | 120/70 ZR 17 |
Tylna opona | 180/55 ZR 17 |
Przedni hamulec | 2 x pływające tarcze 310 mm, zaciski 4 tłoczkowe Nissin |
Tylny hamulec | tarcza 220 mm, zacisk 1-tłoczkowy Brembo |
Zostaw odpowiedź