Street Tripla od Triumpha nie trzeba przedstawiać. Ta trzycylindrówka już znalazła sobie szerokie grono fanów. Co jednak się stanie jeśli do doskonałego nakeda dodamy lepsze zawieszenie i hamulce? Dostaniemy właśnie wersję R modelu Street Triple.
Oprócz wyżej wspomnianych komponentów nie zmienia się nic. Silnik, skrzynia biegów itp. Pozostają bez zmian. Jednak jeżeli przejedziecie się Street Triplem R zrozumiecie, że te na pozór niezbyt daleko idące poprawki sprawiły sporą różnicę.
Silnik | 12 zaworowy, DOHC, rzędowy, 3 cylindrowy |
Pojemność | 675 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 106 KM przy 11700 obr/min |
Maks. moment | 68 Nm przy 9200 obr/min |
Chłodzenie | Chłodzony cieczą |
Rama | Aluminiowa, podwójna, grzbietowa |
Zbiornik paliwa | 17,4 l |
Przednie zawieszenie | Kayaba, 41mm upside-down, regulowane, skok 120mm |
Tylne zawieszenie | Kayaba Monoshock, regulowane,skok 126mm |
Przednia opona | 120/70 ZR 17 |
Tylna opona | 180/55 ZR 17 |
Przedni hamulec | 2 x pływające tarcze 308 mm, zaciski 4-tłoczkowe Nissin |
Tylny hamulec | Jedna tarcza 220mm, zacisk 1-tłoczkowy Nissin |
Zostaw odpowiedź