Street Triple R podobnie jak jego brat Street Triple na 2013 pozbył się 6 kg masy. Do tego inżynierowie popracowali nad lepszym scentralizowaniem masy motocykla. Zmieniono między innymi umieszczenie tłumika oraz przeprojektowano geometrię maszyny. Zastosowano tez inna ramę.
Oczywiście wersja R, jak zawsze, daje swojemu właścicielowi nieco lepsze hamulce oraz w pełni regulowane zawieszenie. Oprócz tego w wyposażeniu dodatkowym znalazł się ABS, który można w razie potrzeby wyłączyć.
Silnik | rzędowy, 3-cylindrowy, DOHC |
Pojemność | 675 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 105 KM przy 11 850 obr/min |
Maks. moment | 68 Nm przy 9 750 obr/min |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 17,4 l |
Przednie zawieszenie | Kayaba 41mm USD w pełni regulowane |
Tylne zawieszenie | centralny amortyzator Kayaba z pełna regulacją |
Przednia opona | 120/70 ZR17 |
Tylna opona | 180/55 ZR17 |
Przedni hamulec | 2x310 mm, radialny, czterotłoczkowy zacisk Nissin, ABS z możliwością wyłączenia |
Tylny hamulec | 220 mm tarcza, jednotłoczkowy zacisk Brembo, ABS z możliwością wyłączenia |
Zostaw odpowiedź