Sprint GT seryjnie wyposażony jest w 31 litrowy zestaw wodoszczelnych, bocznych kufrów oraz system ABS. Tradycyjnie dla Triumpha komputer pokładowy posiada sporo przydatnych funkcji. Poza tym motocykl nie posiada żadnych dodatkowych bajerów jak kontrola trakcji, zmienne mapy zapłonów czy turboplazmowy teleporter w nadprzestrzeń.
Po zdjęciu kufrów Sprint GT staje się świetnym motocyklem uniwersalnym, którym bez problemu możemy wypuścić się na zakorkowane miejskie ulice. O ile jazda między autami motocyklem wyposażonym w kufry to prawdziwa katorga, tak bez nich nic już nie stanowi problemu. Z kuframi natomiast staje się on całkiem niezłym turystykiem, który jednak nie powala na kolana. Brak przydatnych w trasie systemów i nadwaga rekompensowane są tylko częściowo przez dobry silnik.
Silnik | 12 zaworowy, DOHC, rzędowy, 3 cylindrowy |
Pojemność | 1050 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 130 KM przy 9200 obr/min |
Maks. moment | 108 Nm przy 6300 obr/min |
Chłodzenie | Chłodzony cieczą |
Rama | Aluminiowa |
Zbiornik paliwa | 17,4 l |
Przednie zawieszenie | Showa 43mm, regulowane, skok 127mm |
Tylne zawieszenie | Showa monoshock, regulowane,skok 152mm |
Przednia opona | 120/70 ZR 17 |
Tylna opona | 180/55 ZR 17 |
Przedni hamulec | 2 x pływające tarcze 320mm, zaciski 4-tłoczkowe Nissin |
Tylny hamulec | tarcza 255mm, zacisk 2-tłoczkowy Nissin |
Zostaw odpowiedź