Triumph Sprint GT - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Triumphowi mimo posiadania w ofercie Tigera i Sprinta ST, ciągle brakowało dużego i ciężkiego, autostradowego krążownika do długodystansowej turystyki.

Sprint GT seryjnie wyposażony jest w 31 litrowy zestaw wodoszczelnych, bocznych kufrów oraz system ABS. Tradycyjnie dla Triumpha komputer pokładowy posiada sporo przydatnych funkcji. Poza tym motocykl nie posiada żadnych dodatkowych bajerów jak kontrola trakcji, zmienne mapy zapłonów czy turboplazmowy teleporter w nadprzestrzeń.


Po zdjęciu kufrów Sprint GT staje się świetnym motocyklem uniwersalnym, którym bez problemu możemy wypuścić się na zakorkowane miejskie ulice. O ile jazda między autami motocyklem wyposażonym w kufry to prawdziwa katorga, tak bez nich nic już nie stanowi problemu. Z kuframi natomiast staje się on całkiem niezłym turystykiem, który jednak nie powala na kolana. Brak przydatnych w trasie systemów i nadwaga rekompensowane są tylko częściowo przez dobry silnik.


Silnik12 zaworowy, DOHC, rzędowy, 3 cylindrowy
Pojemność1050 ccm
Prędkość max
Moc130 KM przy 9200 obr/min
Maks. moment108 Nm przy 6300 obr/min
ChłodzenieChłodzony cieczą
RamaAluminiowa
Zbiornik paliwa17,4 l
Przednie zawieszenieShowa 43mm, regulowane, skok 127mm
Tylne zawieszenieShowa monoshock, regulowane,skok 152mm
Przednia opona120/70 ZR 17
Tylna opona180/55 ZR 17
Przedni hamulec2 x pływające tarcze 320mm, zaciski 4-tłoczkowe Nissin
Tylny hamulectarcza 255mm, zacisk 2-tłoczkowy Nissin

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany