Triumph wprowadził na rok 2025 odświeżoną wersję swojego modelu Speed Twin 900. Pojawiło się kilka istotnych zmian zarówno w wyglądzie, jak i technologii – nowoczesne podwozie, bardziej sportowy design oraz dodatkowe technologie wspierające jazdę.
Nowy Speed Twin 900 został wyposażony w widelce typu upside-down oraz aluminiowy wahacz. Z przodu pojawiły się sportowe błotniki i osłony widelców, natomiast z tyłu węższa rama, smuklejszy błotnik oraz kompaktowe tylne światło. Siedzenie zostało zmodyfikowane, aby lepiej wspierać kierowcę podczas jazdy, oferując więcej miejsca na nogi i większy komfort podczas pokonywania zakrętów. Zbiornik paliwa został bardziej uwypuklony, co nadaje motocyklowi sportowy charakter, a krótsze tłumiki oraz smuklejsze osłony podkreślają nowoczesny wygląd maszyny.
Pod maską nadal pracuje sprawdzony, znany z Bonneville’a, dwucylindrowy silnik rzędowy o pojemności 900 cm³, generujący 80 Nm momentu obrotowego przy 3800 obr/min i moc 65 KM przy 7500 obr/min. Na pokładzie znalazły się dwa tryby jazdy – „Road” i „Rain” – które dostosowują reakcję przepustnicy do warunków drogowych. Motocykl wyposażony jest w system ABS oraz kontrolę trakcji, a widelce upside-down Marzocchi i opony Michelin Road Classic, mają zapewnić lepszą kontrolę nad maszyną.
Nowy model oferuje także wyświetlacz LCD, który dostarcza informacji o prędkości, biegu oraz trybie jazdy. Dodatkowo dostępne są takie funkcje, jak łączność Bluetooth, nawigacja zakręt po zakręcie oraz opcjonalny tempomat.
Nowy Speed Twin 900 jest dostępny w trzech wariantach kolorystycznych: Pure White, Phantom Black oraz Aluminium Silver, a szeroka gama akcesoriów Triumph – obejmująca ponad 120 elementów – umożliwia dalszą personalizację motocykla. Dla kierowców z prawem jazdy kategorii A2 przygotowano specjalny zestaw ograniczający moc, który można łatwo zdemontować po uzyskaniu pełnych uprawnień.
Nowy Triumph Speed Twin 900 trafi do salonów sprzedaży od lutego 2025 roku.
Zostaw odpowiedź