Trzy cylindry i 675 ccm pojemności robią swoje. Charakterystyczny dźwięk pracy Tripla kładzie na łopatki. Nie można go pomylić z niczym innym; nawet w grupie wyjących na wysokich obrotach czterocylindrówek daje znać „tu jestem!”. Poza tym Trumpet znacznie więcej wybacza, jeśli popełnisz błąd i wejdziesz w zakręt zbyt wysokim biegiem. W średnim zakresie prędkości obrotowych silnika masz do dyspozycji i stadko koni mechanicznych, i wystarczającą liczbę niutonometrów, żeby „wyciągnąć” sprzęt na prostą, utrzymując całkiem poprawną dynamikę.
Motocykl w każdych warunkach zachowuje spokój, sunąc jak po szynach, a fabryczny amortyzator skrętu spisuje się idealnie, nie pozwalając na jakiekolwiek wybryki kierownicy. Hamulce są jak brzytwy. Do tego bardzo poprawienie działająca skrzynie biegów i mamy motocykl niemal idealny.
Silnik | 4-suwowy, 3-cylindrowy, 12-zaworowy, rzędowy, DOHC |
Pojemność | 675 cm3 |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | Aluminiowa, podwójna, grzbietowa |
Zbiornik paliwa | 17,4 l. |
Przednie zawieszenie | Kayaba, 41mm upside-down, w pełni regulowane, skok 110mm |
Tylne zawieszenie | Kayaba Monoshock ze zbiorniczkiem wyrównawczym oleju, regulowane, skok 130mm |
Przednia opona | 120/70 ZR 17 |
Tylna opona | 180/55 ZR 17 |
Przedni hamulec | 2 x pływające tarcze 308mm, zaciski 4 tłoczkowe Nissin montowane radialnie |
Tylny hamulec | Jedna tarcza 220mm, zacisk jednotłoczkowy Nissin |
Zostaw odpowiedź