Bandit 600 to motocykl uniwersalny. Trafia w gusta użytkowników o różnych potrzebach, Wersja S, posiadająca niewielką owiewkę, lepiej sprawdza się w trasie, wersja N – wszędzie. Niewielkie spalanie, komfortowa pozycja za kierownicą, porządne hamulce i 78-konny silnik wystarczą, by Bandita polubili zarówno niezbyt doświadczeni, jak i zaawansowani motocykliści.
Bandit 600 produkowany był do roku 1999. Później został zastąpiony wersją o pojemności 650 cm3. Do tej pory to jeden z bardziej popularnych motocykli na rynku maszyn używanych.
Silnik | Rzędowy sześciocylindrowy, 4-suwowy, DOHC |
Pojemność | 599 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 77.50 KM (56.6 kW)) przy 10500 RPM |
Maks. moment | 54.10 Nm (5.5 kgf-m or 39.9 ft.lbs) przy 9500 RPM |
Chłodzenie | powietrze |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 20.0 l |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy |
Tylne zawieszenie | Wahacz wleczony |
Przednia opona | 120/60-ZR17 |
Tylna opona | 160/60-ZR17 |
Przedni hamulec | dwutarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź