Wygodna pozycja kierowcy, oraz ekonomiczność są atutami Bandita 1200. Dynamika jazdy stawia ten motocykl wyżej niż niejedną sportową 600-tkę. Trzeba jednak pamiętać o rozgrzaniu silnika, który niedogrzany pali więcej. Czterocylindrowy silnik ma moc maksymalną 98 KM przy 8500 obr/min, a jego moment to 91,7 Nm przy 6500 obr/min.
Do wyboru kierowca dostaje dwie wersje tej maszyny. Ta oznaczona literką A to naked, natomiast SA oznacza, że z przodu znajdziemy półowiewkę. Bandit nadaje się do wszystkiego – można nim pojechać w trasę i sensownie się spakować i zabrać pasażera, można jeździć w mieście, można poszaleć na winklach. Jednym słowem jest uniwersalny, a musimy dodać do tego niewielkie spalanie, prostą obsługę i niezawodność. Dlatego Bandit 1200 trzyma cenę nawet na rynku maszyn używanych.
Silnik | Rzędowy czterocylindrowy, 4-suwowy, DOHC |
Pojemność | 1157 ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | olej i powietrze |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 20 l |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy |
Tylne zawieszenie | Wahacz z systemem dźwigni |
Przednia opona | 120/70-ZR17 |
Tylna opona | 180/55-ZR17 |
Przedni hamulec | dwutarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź