TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Motocykl bardziej dla ambitnego amatora niż zawodnika. Przy pierwszym kontakcie motocykl sprawia całkiem dobre wrażenie. Wyglądem przypomina crossową RMZ450 z dołożonymi kilkoma bajerami w stylu świateł czy kierunkowskazów. Przy bliższym poznaniu trochę traci. Jest tu za dużo rzeczy, które mogą łatwo ulec zniszczeniu podczas jazdy terenowej. A klakson przymocowany do lagi to już mistrzostwo świata. Jeżeli chodzi o silnik to dolne obroty są słabe, środkowe także nie zachwycają, a sytuację ratują tylko górne rejestry. Prowadzenie natomiast jest świetne podobnie jak hamulce. Konstruktorzy Suzuki finalnie przedstawili motocykl raczej dla ambitnych amatorów niż zawodników. Silnik | 4-suwowy, 1-cylindrowy, DOHC |
Pojemność | 449 ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | Chłodzony cieczą |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 6,2 L |
Przednie zawieszenie | 47 mm Showa dwukomorowy odwrócony widelec teleskopowy, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe i gazowe |
Tylne zawieszenie | wahacz wleczony, amortyzator typu łącznikowego z zewnętrznym zasobnikiem gazu, sprężyna spiralna, tłumienie olejowe i gazowe |
Przednia opona | 80/100-21 |
Tylna opona | 110/100-18 |
Przedni hamulec | |
Tylny hamulec | |
Zostaw odpowiedź