Nowy model posiada najmocniejszy w swojej klasie, elastyczny silnik w układzie V2 o pojemności 1462 ccm. Dzięki nowym rozwiązaniom technicznym uzyskano wolnoobrotową jednostkę napędową o wysokim momencie. Silnik odda do dyspozycji kierowcy 80 KM przy 4800 ob./min oraz 125,5 Nm przy 2700 obr/min.
Intruder M 1500 wyposażony jest w znany ze sportowych motocykli układ podwójnej przepustnicy SDTV (Suzuki Dual Throrrle Valve), a także nowy układ dopalania spalin PAIR (Pulsem Secondary Air – injection).
Intruder M 1500 zapewnia pełną stabilność i wygodę. Posiada szerokie aluminiowe koła, wygodnie umiejscowione siedzenie oraz szeroką kierownicę i stosownie rozmieszczone podnóżki.
Intruder M1500 jest bezsprzecznie doskonałym pojazdem dla tych, którzy cenią sobie dalekie, ale jednocześnie przyjemne podróże.
Motocykl można zakupić w czarnym malowaniu z chromowanymi elementami.
Silnik | 4-suwowy, 2-cylindrowy, DOHC |
Pojemność | 1,462 cm3 |
Prędkość max | 190 km/h |
Moc | 80 KM przy 4800 ob./min |
Maks. moment | 125,5 Nm przy 2700 obr/min |
Chłodzenie | |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 18,0 L |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe. Skok 130 mm |
Tylne zawieszenie | Wahacz wleczony, sprężyna spiralna, tłumienie olejowe, regulacja napięcia wstępnego sprężyny. |
Przednia opona | 120/70 ZR18M/C |
Tylna opona | 200/50 ZR17M/C |
Przedni hamulec | dwutarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź