Ostatnie modele są coraz lżejsze i coraz płynniej się prowadzą. Jeśli przyjrzeć się niedużej 600-tce, bez trudu odnajdziemy analogie z Suzuki GSX-R 750. Zwłaszcza ostatnie modele obu motocykli mają wiele wspólnych mianowników takich jak rama czy silnik. Moc maksymalna imponuje – 125 KM przy 13500 obr/min.(133 KM z SRAD).
Zdecydowanie nie polecamy Suzuki GSX-R 600 pasażerowi. GSX-R 600-tką podróżuje się najwygodniej w tandemie – motocykl + kierowca. Każda próba zmiany tego stanu może skończyć się konfliktem na linii kierowca – pasażer. Domem Suzuki GSX-R 600 jest zdecydowanie tor wyścigowy. Wymuszona pozycja za sterami nie sprawdza się natomiast najlepiej podczas lawirowania w korkach.
Silnik | Rzędowy czterocylindrowy, 4-suwowy |
Pojemność | 599 ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 17 l |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy |
Tylne zawieszenie | Wahacz z amortyzatorem hydraulicznym |
Przednia opona | 120/70-ZR17 |
Tylna opona | 180/55-ZR17 |
Przedni hamulec | Dwutarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź