GSR 750 nie zaskakuje kosmicznymi technologiami. Wręcz przeciwnie. Stalowa rama do tego zawieszenie najprostsze z możliwych i dwutłoczkowe zaciski z przodu sprawiają, że na tle innych maszyn GSR wypada wydawałoby się dość słabo. Silą tego motocykla nie są jednak dane techniczne, a zwinność, poręczność i to, że zestaw najprostszych klocków potrafi dać świetne rezultaty.
GSR 750 został stworzony do pokonywania miejskich dróg. Silnik tego modelu pochodzi z GSX-R 750, zmniejszono mu jednak liczbę koni oraz dostosowano do miejskiej jazdy. Jednostka lepiej zachowuje się w środkowym i dolnym zakresie obrotów ale zapewni dynamiczne przemieszczanie się. Nie zabraknie też lekko wyścigowych emocji po mocnym odkręceniu gazu.
Silnik | 4-suwowy, 4-cylindrowy, rzędowy, DOHC |
Pojemność | 749 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 106 KM przy 10000 obr/min |
Maks. moment | 80 Nm przy 9000 obr/min |
Chłodzenie | chłodzony cieczą |
Rama | Stalowa |
Zbiornik paliwa | 17,5 L |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe |
Tylne zawieszenie | Wahacz wleczony, sprężyna spiralna, tłumienie olejowe |
Przednia opona | 120/70 ZR17 M/C 58W |
Tylna opona | 180/55 ZR17 M/C 73W |
Przedni hamulec | podwójny tarczowy |
Tylny hamulec | tarczowy |
Zostaw odpowiedź