Jednak, co ciekawe, nie można go dostać w żadnym salonie – jeśli chcesz jeździć Terra Mostro, musisz zamówić go sobie na stronie internetowej producenta. Przynajmniej na razie. A nabywców pewnie znajdzie się sporo, zwłaszcza takich, którzy oprócz jazdy lubią, gdy ich motocykl niebanalnie wygląda.
Dane techniczne:
Silnik: L-twin, dwa wały na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony powietrzem
Pojemność skokowa: 695cm3
Średnica cylindra x skok tłoka: 88 x 57.2mm
Moc: 73KM
Odcięcie zapłonu przy: 6750rpm
Wtrysk paliwa: elektroniczny firmy Marelli, przepustnica 45mm
Wydech: 2 w 1
Skrzynia biegów: 6 biegów
Napęd wtórny: łańcuch
Sprzęgło: mokre APTC, sterowane hydraulicznie
Rama: kratownica ze stalowych rurek
Rozstaw osi: 1530mm
Kąt nachylenia: 26°
Przednie zawieszenie: zwykły, w pełni regulowany wkład
Skok przedniego koła: 206mm
Skok tylnego koła: 206mm
Przedni hamulec: tarcze Brembo o średnicy 300mm, zaciski dwutłoczkowe
Tylny hamulec: tarcze Brembo o średnicy 245mm, zaciski dwutłoczkowe
Pojemność zbiornika paliwa: 14l ( w tym 3l rezerwy)
Waga: 179,17kg