TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Royal Enfield Bullet G5 Classic to nowoczesne wcielenie motocykla z 1955 roku. Silnik z elektronicznym wtryskiem paliwa, elektryczny rozrusznik i 2 lata gwarancji producenta nadają nową jakość i drugą młodość temu klasykowi. Silnik to jednocylindrowa jednostka napędowa o pojemności 499 cm3 produkująca 27,5 KM i 41,3 Nm przy 400 obr./min. Rozrząd OHV i elektroniczny wtrysk paliwa sprawiają że silnik spełnia normę emisji spalin Euro III. Napęd przekazywany jest poprzez 5-stopniwą przekładnię i łańcuch. Zawieszenie to klasyczny widelec i amortyzatory gazowe. Do wychamowania rozpędzonego Bulleta służą: hamulec tarczowy z przodu i bębnowy z tyłu. Motocykl wyposażony jest w standardowy 'kopniak' i elektryczny rozrusznik oraz opony Speedmaster Mk. II na 19 calowych obręczach. Dostępny jest w dwóch kolorach: czarnym i british racing green. Silnik | Jednocylindrowy, czterosuwowy, OHV |
Pojemność | 499 cc |
Prędkość max | |
Moc | 28 KM / 41,3 Nm przy 5200 obr./min. |
Maks. moment | 41.30 Nm (4.2 kgf-m or 30.5 ft.lbs) |
Chłodzenie | powietrze |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 4.5 L |
Przednie zawieszenie | Amortyzatory gazowe |
Tylne zawieszenie | |
Przednia opona | Przód 90x90-18'-51V |
Tylna opona | Tył 110x80-18'-58V |
Przedni hamulec | Tarczowy 280 mm |
Tylny hamulec | Bębnowy 152 mm |
Zostaw odpowiedź