TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Royal Enfield Bullet 500 Classic to konstrukcja z roku 1955. Modyfikowana przez lata dotrwała do dziś, spełniając surowe normy emisji spalin i bezpieczeństwa. Silnik to chłodzona cieczą, czterosuwowa jednostka napędowa o pojemności 499 cm3. Osioągi jakie generuje ten silnik to 23 KM przy 5500 obr./min. Głowica została wykonana ze stopu aluminium. w celu przystosowania jej do pracy na ubogiej mieszance paliwowej. Smarowanie odbywa się za pośrednictwem pompy tłoczkowej i suchej miski olejowej. Bullet 500 został też wyposażony w 5 biegową skrzynię. Zawieszenie z przodu to hydrauliczne teleskopy, z tyłu zaś amortyzatory sprężynowe. Hamulce to bębnowy 'duplex' z przodu i 152 mm bęben z tyłu. Stylistycznie Royal Enfield Bullet 500 Classic od lat 50-tych nie zmienił się praktycznie wcale. Polerowane elementy aluminiowe, reczne malowane elementy dekoracyjne, koła szprychowe z oponami Avon Speedmaster Mk. II, siodło na sprężynach, charakterystyczne tłoczone błotniki i inne elementy sprawiają, że Bullet 500 wygląda jak przeniesiony z poprzedniej epoki.Silnik | jednocylindrowy, 4-suwowy, OHV |
Pojemność | 499 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 22.00 KM (16.1 kW)) przy 5400 RPM |
Maks. moment | |
Chłodzenie | powietrze |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 14.5 l |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | |
Przednia opona | 3.25-19 |
Tylna opona | 3.50-19 |
Przedni hamulec | |
Tylny hamulec | |
Zostaw odpowiedź