TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Historia Polarisa ma juz 50 lat. Produkty te cechuje niezawodność, niekonwencjonalność i wytrzymałość – w szczególności te kierowane do służby w wojsku. Phoenix stanowi propozycje dla początkujących dorosłych lub zaawansowanej młodzieży. Z uwagi na parametry, wymiary i doskonale rozmieszczony środek ciężkości młody doświadczony adept quadowania otrzymuje pojazd do „fisiowania”, który w zasadzie spełnia wysublimowane zachcianki w zakresie quada turystycznego z zacięciem sportowym. Dorośli otrzymują za to pojazd pozwalający bezpiecznie rozpocząć przygodę z czterokołowcami, bez obawy o to, że będzie śmiesznie na nim wyglądać lub, że zabraknie mu przyspieszenia. Polaris Phoenix 200 uruchamiany jest za pomocą rozrusznika elektrycznego oraz nożnego, tzw. „kickstarter”. Ramię mechanizmu startera nożnego jest przykręcone do ramy pod lewym błotnikiem, tuż za tylnym kołem. Spytacie, jak „do... choroby” się go zapala...? Otóż „kopkę” odkręcamy i mocujemy ją na wieloklinie wystającym z obudowy skrzyni pasowej... Co więcej. Kranik jest pod przednim błotnikiem. W zasadzie nie poruszałbym tematu o miejscu jego umieszczenia, gdyby nie fakt, że istnieje spora szansa na jego notoryczne zanieczyszczenie. Jak zwykle bywa w tej klasy quadach, został on wyposażony w blokadę kierownicy. Jednak w odróżnieniu od konkurencji została ona zabezpieczona przed zachlapaniem gumowym kapturkiem.Silnik | |
Pojemność | |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | |
Rama | |
Zbiornik paliwa | |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | |
Przednia opona | |
Tylna opona | |
Przedni hamulec | |
Tylny hamulec | |
Zostaw odpowiedź