Cały test wkrótce, ale już teraz możemy zdradzić, że motocykl po prostu wyrywa z butów. Na dzień dobry zadziwia wyglądem, chwilę później onieśmiela os...
Runda MotoGP w Katalonii zawsze budzi ogromne emocje i tak było również tym razem. We wszystkich klasach było na co popatrzeć, a zwieńczeniem dnia był pojedynek Honda kontra Yamaha w klasie MotoGP, w którym brało udział czterech zawodników
Jeździcie na quadzie albo turystycznym enduro, chcecie mieć zamknięty kask o crossowym wyglądzie, a jednocześnie zazdrościliście wszystkim właścicielom "szczękowców" możliwości podniesienia przedniej części skorupy?
Kilka słów o samym kombinezonie: Ret Explorer to produkt dostępny wyłącznie na zamówienie. Czas oczekiwania pomiędzy złożeniem zamówienia, a odbiorem ...
Tegoroczna nowość w ofercie holenderskiej Macny. Całoroczna kurtka turystyczna, w której wykorzystano wiele ciekawych rozwiązań. Trzywarstwowa konstrukcja daje możliwość wypinania zarówno oddychającej membrany wodoodpornej Raintex, jak i podpinki ocieplającej.
Europejskie rundy MotoGP zawsze budzą ogromne emocje, zwłaszcza te organizowane na domowych podwórkach gwiazd - czyli w Hiszpanii i we Włoszech. W ten weekend startuje GP Katalonii.
Optymalna temperatura ciała i bycie widocznym na drodze to jedne z najważniejszych czynników wpływających na bezpieczeństwo jazdy motocyklem. Właśnie z myślą o nich stworzono kurtkę RetBike Retnet.
Emocje do samej linii mety towarzyszyły quadowcom ostatniego dnia rywalizacji w Rajdzie Sardynii. Rafał Sonik otrzymał zwrot 14 minut kary, które otrzymał niesłusznie przed startem drugiego etapu i dzięki temu na ostatnie 250 km trasy ruszył jako lider. Sebastien Souday robił co mógł by odzyskać prowadzenie, ale udało mu się odrobić tylko 40 sekund i prestiżowy Sardegna Rally po raz drugi z rzędu padło łupem krakowskiego rajdowca.
Kiedy w zeszłym roku zaprezentowano kolejne wcielenie motocykla, będącego ikoną i synonimem kategorii turystyczne enduro, byliśmy świeżo po teście tej grupy pojazdów. Wówczas BMW nieźle wypadało w kategoriach, ale wytknęliśmy GS-owi starzejącą się konstrukcję, pewne niedostatki ergonomii, a także fakt, iż na tle konkurencji coraz trudniej utrzymać się GS-em w czołówce jadących podczas przejazdu po utwardzonych nawierzchniach.