Tor w Walii jeszcze nie powstał, a znów ma problemy. Tym razem chodzi o spore straty, które przyniosła organizacja dwóch rund MotoGP na torze Silverstone oraz upadek producenta nadwozi do motocykli - FTR Moto.
Drive Position to nowy tor samochodowo-offroadowy, ale - co najważniejsze - do motocrossowego "upalania". Na obiekcie jest także tor kartingowy, gdzie mogą jeździć dorośli oraz dzieci. Drive Position znajduje się pod samą Warszawą – w Jankach, a zaprojektował go Karol Kędzierski, a modyfikacjami zajął się Łukasz Kurowski. Partnerem toru jest Inter Motors.
Pamiętacie tegoroczną relację z wyprawy Maćka do Rumunii? W przyszłym roku planuje zwiedzić najciekawsze obiekty znajdujące się wzdłuż polskich granic. Opuszczone fabryki, ciekawe budowle, zabytki. Motogen.pl postanowił objąć wyprawę swoim patronatem.
Klasyki Triumpha bardzo mocno zakorzeniły się na rynku. Pomysł, aby powrócić do stylistyki lat 60., okazał się strzałem w dziesiątkę. Pierwszy neoklasyczny Bonneville pojawił się na początku XXI w. i od razu wypełnił niszę, której nie udało się w pełni zagospodarować nieco zbyt zideologizowanemu Harleyowi i trochę za japońskiemu, choć także niebywale ciekawemu i pięknemu Kawasaki W650. Oczywiście na rynku były jeszcze inne tego rodzaju konstrukcje, jak chociażby Yamaha SR500, ale to właśnie Bonneville był chyba najbardziej autentyczny. Nie dość, że klasyczny, to jeszcze europejski. Triumph. Niemal identyczny, jak jego imiennik sprzed lat, tylko stworzony w nieco nowocześniejszej, znacznie mniej zawodnej technologii.
Nowa kolorystyka, nowy standard wyposażenia oraz nowe silniki 125 ccm i 300 ccm spełniające normy Euro 4 - to najważniejsze cechy skuterów Vespa z rodziny GTS.