Kilka dni eksploatacji spowodowało, że pomiędzy Yamahą YZF-R3 a Naczelnym zaiskrzyło. Jak się spisuje R3 w codziennym użytkowaniu? Zobaczcie poniższy materiał...
Kontrola i egzekwowanie przepisów ciągle się rozwija, od wszystkim znanych ‘suszarek’, fotoradarów, aż po odcinkowe pomiary prędkości. Dotąd wszystko dotyczyło tylko i wyłącznie nie stosowania się do ograniczeń prędkości. Kontrola emisji hałasu naszego motocykla mieliśmy podczas dość szczegółowej kontroli policyjnej, badania technicznego lub wjazdu na tor. Francja postanowiła to zmienić i kontrolować nas podczas przejażdżek na publicznych drogach. W jaki sposób?
Yamahą MT-09 pojechaliśmy w industrialno-portowe klimaty w Warszawie. Nie jest to może port na miarę Gdańska czy Gdyni, ale jest. Jednak dużo ciekawszym tematem jest MT-09 - motocykl z genialnym silnikiem i od 2017 nowymi szatami. Zresztą...posłuchajcie sami...
Nasz wakacyjny projekt, Lato w Mieście, to akcja, którą prowadzimy nie tylko w Internecie, ale także w takich miejscach, jak salony motocyklowe, czy popularne miejsca spotkań motocyklistów – np. pub motocyklowy Dwa Koła. W najbliższą sobotę widzimy się z Wami w warszawskim dealerstwie Yamahy – Uhma Bike.
W latach 50 ubiegłego wieku, aby móc produkować, zakłady Yamahy musiały zostać odbudowane. Wiele budynków, hal i maszyn ucierpiało w czasie nalotów podczas II Wojny Światowej. Yamaha musiała zmodernizować fabryki, które dotychczas produkowały instrumenty muzyczne i przestawić ich produkcję na wytwarzanie pojazdów.
Drugi sprzęt, którym będziemy jeździć w trakcie tygodnia Yamahy w ramach Lato w Mieście z Motogen.pl jest Yamaha XSR700 XTribute czyli "factory scrambler" na bazie XSR700. O pierwszych wrażeniach opowie Michał...
Z salonu Uhma Bike odebraliśmy pierwszy z motocykli, którymi będziemy jeździć w czasie "tygodnia Yamahy" w ramach projektu Lato w Mieście z Motogen.pl. Jest to YZF-R3. O niej oraz o planach na najbliższy tydzień dowiecie się z relacji Michała...
Zobaczcie jak wyglądały dni otwarte w BMW Liberty Motors w ramach Lato w Mieście z Motogen.pl. Frekwencja dopisała, chociaż pogoda zachęcała do weekendowych wyjazdów poza Warszawę. Dzięki, że wpadliście - zapraszamy w następną sobotę!
Dokładnie 50 lat temu, w zakładach w Spandau, ruszyła produkcja wyjątkowych motocykli, które położyły podwaliny pod dzisiejszy kształt współczesnych maszyn. Chodzi o Serię 5 bawarskiego producenta - BMW. 50 lat później, na corocznym zlocie miłośników tej marki, w alpejskim Garmisch-Partenkirchen, fabryka pokazała nową, rocznicową wersję R nineT/5 – hołd dla motocykli sprzed pół wieku…
Już 13 sierpnia, podczas track day’a motoRRaid na torze Slovakiaring, odbędzie się pierwszy w historii firmy wyścig typu endurance na dystansie 200 mil!
Nikogo nie dziwi już ilość podróbek napływających do Europy z Dalekiego Wschodu. Zasadniczo ciężko byłoby teraz znaleźć przedmiot kategorii premium, który nie posiadałby swojego chińskiego odpowiednika, ale tańszego i gorszego jakościowo. Skala problemu plagiatu cały czas rośnie, a Chińczycy bezpardonowo biorą się za podrabianie światowych marek. Były już podróbki Hondy Goldwing czy motocykli Ducati, które na lokalnym, tym razem wietnamskim, rynku powstawały pod szyldem Quang Phuong Moor. Teraz czas na chiński G 310 GS!
Redakcja
Warszawski pub motocyklowy 2KOŁA stał się miejscem spotkań "Motogen po zmierzchu". Możecie do nas wpaść, pogadać, przybić piątkę, zobaczyć, co aktualnie testujemy a przy okazji otrzymać drobny upominek od naszych partnerów. Widzimy się w każdy czwartek o 20:00 na ul. Tunelowej 2 w Warszawie!