2010-05-26 21:50:05.792364
Mr.Ja
napisał(a):
Na poczatek chcialbym wszystkich powitac jako nowy forumowicz ;)No a wracajac do tematu prubowalem swoih sil na moich motorach WSK 125 i jawa 50 mustang no i mi w miare wychodzilo przejade tak do 5 m no ale potem motor strasznie ryczy znaczy silnik piluje i nabieram predkosci a jak odpuszcze gaz to odrazu motor spada na glebe nie moge tego opanowac ;( w najblizszej przyszlosci zamontuje ten hamulec reczny do kola tylnego nie pamietam nawy fahowej mam nadzieje ze to pomoze mi troche zwolnic ;) No i bym was bardzo prosil o jakies porady moze ktos mial podobny problem.No i sorki za te braki ogonkow w literkach i ort ale mam reke w gipsie i jest mi dosc trudno pisac ;(
2010-05-27 07:16:12.107091
Mr.Ja
napisał(a):
Jak tylkozdejna mi gips sprubuje zrobic tak jak napisales tyle ze mam pewien problem wsk jest dosc zrywna no i jak wkrecalem ja na obroty na sprzegle i potem strzelalem to bardzo czesto londowalem na glebie ;( No i takie pytanko czy ten punkt gdzie bede mugl swobotnie jechac to musze sam znalesc czy moze jest jakas technika rozmieszczenia ciezaru ciala??Czy stawac z podnuzeka pasazera czy kierowcy bo jak mocniej strzele ze sprzegla to i na podnozkach kierowcy stane tyle ze potem gleba bardzieej boli ;)
2010-05-29 12:15:39.198338
Baza
napisał(a):
Dawaj na siedząco. Druga sprawa to nasze gadanie w niczym Ci nie pomoże. Nie ma żadnego "wzoru" na zrobienie prawidłowego wheelie. Są pewne ogólne aspekty o których wspomniał już Izzy, ale najważniejsza to trening, trening, trening, trening, trening, ..., trening. Sam w końcu znajdziesz swój sposób na wheelie. Ogólnie to startuj z małej prędkości, strzel z klamy. Kiedy znajdziesz się poza punktem balansu łap za hebel, który masz pod nogą. Nie potrzebujesz Hand Brake'a. I ubieraj się grubo lub zakładaj wszelkie ochraniacze, które masz na stanie. Przydadzą się :).
2010-05-29 18:44:18.944078
Mr.Ja
napisał(a):
Dzieki wam ;) bede trenowal :)
2010-05-30 14:45:10.723214
diaz_06
napisał(a):
a jakbyś spróbował stelaż zrobić do 12 ? Łatwiej jest wtedy wyczuć balans. Ja założyłem ostatnio do mojej maszyny założyłem i od razu widać postępy. W pionie bez problemu już jadę :)
2010-05-30 22:35:29.111332
Mr.Ja
napisał(a):
Nie zabardzo wiem o co chodzi z ta 12 ;)ten stelaz to nie jest glupi pomysl ale chcialbym taki np na sruby pzykrecany bo nie chce ramy niszczyc bo teraz wakacje lato chcialbym troche maszyne poniszczyc a w zime mam plan ja odrestaurowac i na orginal zrobic i jak bys np jakies zdjecia mial lub porady jak ten stelaz zamontowac (pod jakim katem,jak ma byc dlugi itp.)to byl bym bardzo wdzieczny.
2010-05-31 14:18:28.858781
diaz_06
napisał(a):
Stelaż do 12 to masz takie zabezpieczenie z tyłu motoru. Stawiasz na nim noge i takie tam. Ja go mam na 4 śrubach. bardzo przydatna sprawa. Zdjęcia porobię i Ci pośle jak bedziesz potrzebował.
2010-05-31 18:28:02.58511
Baza
napisał(a):
Stelaża nawet nie spawa się do ramy, bo będzie to zbyt sztywna konstrukcja. Przykręca się go na śruby bo w razie czego to one się wyginają, a nie pęka czy wygina cała konstrukcja. Powinien być jak gdyby przedłużeniem zadupka, jednak zrobiony tak by nie wystawał ponad go, bo przy ewentualnej glebie na stopalu może narobić dużej biedy. Ogolnie nie za dlugi, idealny to taki kiedy po postawieniu moto w pion będzie idealna "12". I nie za krótki żeby było miejsce na nogę. I to cała filozofia.
2010-06-01 14:56:51.950817
Mr.Ja
napisał(a):
Prosilbym o zdjecia tego stelaza jak macie to zamontowane i nie wiem czy zczailem z ta "12" to jest jakies zabezpieczenie ?? do czego ono sluzy jest bardzo potrzebne ??co tezeba do wykonania takiego czegos ;)
2010-06-01 15:16:17.231414
diaz_06
napisał(a):
Ten stelaż to jest innymi słowy "12". a 12 = pion. Mniej więcej. On Cie po prostu chroni... dajesz moto do pionu i opierasz się na stelażu. Do wykonania takiego czegoś... ja mam z kontowników uspawany. Zdjęcia dziś zrobię i Ci poślę :)
2010-06-01 16:41:48.182787
Mr.Ja
napisał(a):
Ok dzieki za wyjasnienie :) a zdjecia sie przydadza:)
2010-06-04 12:41:39.963358
Mr.Ja
napisał(a):
Co z tymi zdjeciami ??
2011-06-20 15:31:47.914762
kubika
napisał(a):
no własnie gdzie fotki :P śledzę ten temat ale fotek nie ma :P
2012-04-19 14:50:50.608726
KamilCBRRR
napisał(a):
odgrzewam temat... ponieważ coraz intensywniej myśle nad jazdą w stuncie, a raczej próba jazdy... na moto daje sobie raczej dobrze rade, gumy z gazu tez jakoś ida tylko techniki w tym nie ma żadnej, po prostu palowanie, moze jakies wskazowki jak odpowiednio zabrac sie za wheelie? slyszalem ze watro od razu uczyc sie na stojąco, chociaz wydaje mi sie ze latwiej (mniej chybotliwie) jest po prostu na siedzaco... moto bez strzalow ze sprzegla idzie dosc agresywnie na kolo (600RR) oczywscie z 2 biegu... moze mocniej odkrecac i dohamowywac od razu tylne kolo aby nie przeciagnac? prosze o jakies porady, wskazowki, czysto techniczne pozdr
2012-05-09 12:00:39.918305
StuntJanek
napisał(a):
Zębatki masz przerobione czy seria?
Musisz się nauczyc lecieć w pionie, a nie na odkręcaniu gazu - to podstawa. Tylko od samego początku radze uczyć sie panowac nie nad gazem, a hamulcem. I jeżeli masz moto seryjne to radziłbym spokojnie a nie na HURAA bo jedna gleba i moto zlom...
2015-10-16 09:21:18.753013
Jawer
napisał(a):
tak trening czyni mistrza, z czasem wypapiesz błędy które robisz i bardziej wyczujesz sprzęt, powodzenia [url=http://pokazymotocyklowe.pl]stunt motocyklowy[/url]
2015-10-16 10:01:32.348936
pokazymoto
napisał(a):
ćwiczenie, ćwiczenia i jeszcze raz ćwiczenia bo praktyka czyni mistrza pozdrawiam [url=http://pokazymotocyklowe.pl]stunt motocyklowy[/url]