ETZ-tki to przede wszystkim konstrukcje, jak na ówczesne standardy, niezawodne. Poza tym ten motocykl to dla wielu przede wszystkim wspomnienia pierwszej maszyny i początków jednośladowej drogi.
Eksploatując sprzęt zgodnie z zaleceniami i właściwymi go serwisując, przypadki poważnych awarii występowały bardzo rzadko. Jeśli nawet któryś z elementów kończył swój techniczny żywot, to problem można było bez kłopotu zdiagnozować we własnym zakresie. Wystarczyło bowiem słuchać pracy silnika i wyłapywać podejrzane stukanie albo dzwonienie. Z dostępem do części nie ma większego problemu. Niezawodność, tanie części i bardzo małe zużycie paliwa sprawia, iż „Etki” zazwyczaj są pojazdami dość ekonomicznymi.
Silnik | Jednocylindrowy, 2-suwowy, |
Pojemność | 250 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 16 KM / 5200 obr/min. |
Maks. moment | 2,3 kgm / 4000 obr/min. |
Chłodzenie | powietrze |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 17 l |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | |
Przednia opona | |
Tylna opona | |
Przedni hamulec | |
Tylny hamulec |
Zostaw odpowiedź