Silnik KTM 500 EXC generuje bardzo dużą moc i całą masę momentu obrotowego. Skrzynia biegów jest w nim tak naprawdę niepotrzebna; całą trasę można objechać na jednym biegu. Jego największą bolączką jest trudność, jaką sprawia kierowcy utrzymanie przedniego koła przy ziemi. Moc oddawana jest bardzo płynnie, a motocykl początkowo wydaje się łagodny jak baranek. Jednak to wilk w owczej skórze. Mimo całej tej płynności, dostępnej mocy jest tak dużo, że w sezonie na jedną wymianę przedniej opony będzie wypadać z 6 tylnych. Jeżdżąc tym czołgiem naprawdę trzeba uważać na prawy nadgarstek.
Silnik | jednocylindrowy, 4-suwowy |
Pojemność | 510.4 ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | chłodzony cieczą |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 9.5 l |
Przednie zawieszenie | WP-USD 48 mm |
Tylne zawieszenie | WP-PDS |
Przednia opona | 90/90-21'' |
Tylna opona | 140/80-18'' |
Przedni hamulec | tarcza 260 mm |
Tylny hamulec | tarcza 220 mm |
Zostaw odpowiedź