W budowie KTM 450 SX-F stosowano rozwiązania technologiczne, które na przestrzeni lat zaowocowały niezwykle lekkim i nowoczesnym motocyklem.
Napędzany jednocylindrowym silnikiem DOHC KTM 450 SX-F ma wielu fanów wśród profesjonalistów. Dobre zawieszenie, lekka i sztywna rama, a do tego bardzo dobrze zestopniowana czterostopniowa przekładnia powodują, że cieszy się popularnością wśród miłośników ewolucji motocyklowych. W nowszych modelach standardem jest zastosowanie rozrusznika elektrycznego. Motocykl sprawdzi sie zaróno podczas szaleństw na torze, jak i podczas jazdy po bezdrożach.
Silnik | 1-cylindrowy benzynowy silnik 4-suwowy |
Pojemność | 449,3 ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | chłodzony cieczą |
Rama | Centralna rama rurowa z rur ze stali chromowo-molibdenowej |
Zbiornik paliwa | 7,5 l |
Przednie zawieszenie | WP Suspension Up Side Down 4860 MXMA CC |
Tylne zawieszenie | WP Suspension 5018 BAVP DCC |
Przednia opona | |
Tylna opona | |
Przedni hamulec | Hamulce tarczowe o średnicy 260 mm, pływające zaciski hamulcowe |
Tylny hamulec | Hamulec tarczowy o średnicy 220 mm, pływający zacisk |
Zostaw odpowiedź