Jednostka napędowa zielonego jednośladu produkuje teraz 200 KM przy 10 000 obr./min lub 210 KM z doładowaniem dynamicznym Ram Air również przy 10 000 obr./min. Maksymalny moment obrotowy wynosi 162,5 Nm przy 7500 obr/min.
Jednostka napędowa została zamontowana w nowej ramie. Także zawieszenie musiało zostać zmienione, aby sprostać wymaganiom i mocy płynącej z nowego silnika. Oczywiście zarówno przedni widelec, jak i tylny amortyzator są w pełni regulowane. Jak twierdzi producent, ZZR1400 zapewni teraz jeszcze więcej sportowych wrażeń.
Motocykl otrzymał także system KTRC (Kawasaki Traction Control) z trzema trybami pracy, by dopasować go do warunków i upodobań kierowcy.
Kawasaki pomyślało o szczegółach ułatwiających życie kierowcy. Oprócz wygodnej pozycji, sprzyjającej pokonywaniu wielu kilometrów przy większych prędkościach, kierowca będzie miał do dyspozycji przycisk po lewej stronie kierownicy pozwalający na łatwe nawigowanie po panelu LCD i funkcjach tam umieszczonych, bez odrywania ręki od manetki.
Silnik | 4-cylindrowy, rzędowy, 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC |
Pojemność | 1441 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 200 KM przy 10 000 obr./min. (210 KM z RamAir) |
Maks. moment | 162,5 Nm przy 7500 obr./min. |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | aluminiowa typu monocoque |
Zbiornik paliwa | 22 litry |
Przednie zawieszenie | odwrócony widelec teleskopowy, średnica rur 43 mm, 18-stopniowa regulacja odbicia i dobicia oraz pełna regulacja napięcia wstępnego, skok 117 mm |
Tylne zawieszenie | wachacz wleczony Bottom-Link Uni Trak, pojedynczy amortyzator, bezstopniowa regulacja tłumienia odbicia i dobicia, pełna regulacja napięcia wstepnego |
Przednia opona | 120/70ZR17M/C (58W) |
Tylna opona | 190/50ZR17M/C (73W) |
Przedni hamulec | podwojne tarczowe 310 mm, pływające, 4-tłoczkowy zacisk radialny |
Tylny hamulec | pojedyncza tarcza 250mm, zacisk 2-tłoczkowy |
Zostaw odpowiedź