Z750 pojawił się na rynku po tym, jak jego starszy brat Z 1000 odniósł sukces. Napędzany czterocylindrową rzędówką motocykl zainteresuje każdego, kto szuka naked bike’a o sportowym zacięciu, który sprawdzi się w mieście i na winklach. Z750 to typowy motocykl szosowy. 106 KM mocy daje solidnego kopa. Popularny Zet oferuje wyprostowaną, wygodną pozycję, która sprawdzi się podczas jazdy po miejskich arteriach. Kawasaki stworzyło motocykl dla doświadczonych motocyklistów, którzy szukają jednośladu do codziennego użytkowania w miejskiej dżungli. Jak mówi o nim większość posiadaczy Z750 jest to maszyna nie do zajeżdżenia, która oferuje wiele frajdy.
Silnik | 4-cylindrowy, rzędowy, 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC |
Pojemność | 748 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 106 KM przy 10 500 obr./min. |
Maks. moment | 78 Nm przy 8300 obr./min. |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | grzbietowa, stalowa |
Zbiornik paliwa | 18,5 litra |
Przednie zawieszenie | odwrócony widelec teleskopowy, średnica rur 41 mm, regulacja tłumienia odbicia i dobicia |
Tylne zawieszenie | wahacz Uni-Trak, pojedynczy amortyzator |
Przednia opona | 120/70ZR17M/C (58W) |
Tylna opona | 180/55ZR17M/C (73W) |
Przedni hamulec | podwójny tarczowy 300 mm, 2-tłoczkowe zaciski |
Tylny hamulec | pojedyncza tarcza 250mm, zacisk 1-tłoczkowy |
Zostaw odpowiedź