Kawasaki W800 to następca modelu W650, który w naszym kraju nie zyskał wielkiej popularności. Nowy model nie oferuje użytkownikowi kosmicznych parametrów. Nie znajdziecie tu silnika generującego gigantyczne stadko koni. W800 to maszyna, która ma przywodzić na myśl dawne czasy i dawać radość z jazdy.
Klimat minionych lat podkreślają detale takie jak stylizowane hamulce czy przedni widelec, charakterystyczna czcionka na zegarach, tłumiki czy siedzenie. Tutaj wszystko do siebie pasuje. Na dodatek Kawasaki to motocykl wręcz stworzony by przerobić go na cafe racera i zasmakować klimatu londyńskiego Ace Cafe i wyścigów ulicznych.
W800 doskonale sprawdzi się w mieści. Motocykl jest poręczny i w miarę dynamiczny, chociaż prędkości przelotowe nie powalają na kolana. Zresztą nie po to powstała ta maszyna. W800 daje „pierwotną” frajdę z jazdy i to jest jego największym atutem, oczywiście oprócz wyróżnienia właściciela z tłumy sportowych maszyn.
Silnik | 4-suwowy, dwucylindrowy, SOHC, 8 zaworów |
Pojemność | 773 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 35 KW (48 KM) / 6,500 rpm |
Maks. moment | 60 Nm (6.1 kgf-m) / 2,500 obr |
Chłodzenie | chłodzony powietrzem |
Rama | Podwójna kołyska, stalowa |
Zbiornik paliwa | 17 L |
Przednie zawieszenie | 39 mm teleskopowe |
Tylne zawieszenie | Podwójne sprężyny, 5-stopniowa regulacja sprężyny |
Przednia opona | 100/90-19M/C 57H |
Tylna opona | 130/80-18M/C 66H |
Przedni hamulec | Jedna tarcza hamulcowa o średnicy 300mm. Zacisk dwutłoczkowy |
Tylny hamulec | Bęben o średnicy 160 mm |
Zostaw odpowiedź