Customa od swojego brata wizualnie różni jednak bardzo wiele. Motocykl ma aluminiowe, odlewane 21-calowe przednie koło, a także 15-calowe pełne koło tylne. Zmianom uległy siodło, zbiornik paliwa, tylny błotnik oraz kierownica, którą zmieniono na typ T-bar. Ważący 278 kg VN 900 Custom napędzany jest czterosuwowym, chłodzonym cieczą V-twinem o pojemności 903 cm3, który generuje moc 50 KM przy 5700 obr/min. Kawasaki VN900 Custom powstał na fali popularności chopperów. Właścicielowi motocykl ten oferuje spokojną i zrównoważoną jazdę oraz wygodę podróżowania samotnie lub z pasażerem, którego ucieszy wygodna kanapa z tyłu.
Silnik | 2-cylindrowy, widlasty, 4-suwowy, 8-zaworowy, SOHC |
Pojemność | 903 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 50 KM przy 5700 obr./min. |
Maks. moment | 78 Nm przy 3700 obr./min. |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | podwójna kołyskowa, stalowa |
Zbiornik paliwa | 20 litrów |
Przednie zawieszenie | widelec teleskopowy, średnica rur 41 mm |
Tylne zawieszenie | Uni-Trak |
Przednia opona | 80/90-21M/C 48H |
Tylna opona | 180/70-15M/C 76H |
Przedni hamulec | pojedynczy, tarczowy 300 mm |
Tylny hamulec | pojedynczy, tarczowy 270 mm |
Zostaw odpowiedź