Każdy, kto wystąpi w tej zaszczytnej roli, będzie mógł czerpać z jazdy niezwykły komfort, niedostępny innym plecakom. Oprócz dużej szyby i solidnych owiewek, motocykl posiada oparcie i podstawę podłogową (nie podnóżki!) dla pasażera. Lekkie prowadzenie ogromnego motocykla zapewniają m.in. bardziej kompaktowe podwozie, silnik SOHC, i po raz pierwszy zastosowana u Kawasaki elektroniczna przepustnica. Motocykl posiada ogranicznik prędkości, a także napęd wtórny pasowy. Niektóre fragmenty motocykla (np. pokrywa silnika) zaprojektowano od nowa. Wszystkie detale zostały opracowane z wielką pieczołowitością. Dzięki temu Kawasaki VN1700 Classic Tourer nie tylko jest doskonały do podróżowania, ale także przyciąga wzrok, stojąc i czekając na właściciela. Ten ważący 373 kg motocykl, osiąga maksymalną moc 73 KM przy 5000 obr/min. i maksymalny moment obrotowy 136 Nm przy 2750 obr/min.
Silnik | 2-cylindrowy, widlasty, 4-suwowy, 8-zaworowy, SOHC |
Pojemność | 1700 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 73 KM przy 5000 obr./min. |
Maks. moment | 136 Nm przy 2750 obr./min. |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | podwójna kołyskowa, stalowa |
Zbiornik paliwa | 20 litrów |
Przednie zawieszenie | widelec teleskopowy, średnica rur nośnych 43 mm, skok 140 mm |
Tylne zawieszenie | wahacz, podwójny amortyzator, 4-drożne tłumienie odbicia, skok 80 mm |
Przednia opona | 130/90B16M/C 67H |
Tylna opona | 170/70B16M/C 75H |
Przedni hamulec | podwójny, tarczowy 300 mm, 2-tłoczkowy zacisk |
Tylny hamulec | pojedynczy tarczowy 300 mm, 2-tłoczkowy zacisk |
Zostaw odpowiedź