Żywcem zdjęty z toru motocykl z roku na rok jest ulepszany. Kawasaki od lat idzie łeb w łeb z konkurencją i ZX-10R to maszyna zdolna konkurować z motocyklami takimi jak GSXR 1000, R1 czy CBR1000RR Fireblade. Dzięki sztywnemu i lekkiemu podwoziu ZX-10R prowadzi się niezwykłe łatwo i pewnie, mając sobie winkle za nic. Jeździec wraz z motocyklem tworzą zwartą bryłę przecinającą powietrze. Kawaski napędza czterocylindrowy, rzędowy silnik. Jednostka produkuje 200 KM (209,9 z Ram Air) przy 1300 obr./min oraz 112 Nm przy 11 500 obr./min. Na pokładzie sportowej maszyny swoje miejsce znalazł także system kontroli trakcji S-KTRC. Dostępna jest również wersja ZX-10R z ABS-em. maszyna jest dosłownie naszpikowana elektroniką, która pomoże wprawnemu kierowcy w jak najszybszym pokonywaniu toru wyścigowego.
Silnik | jednocylindrowy, 4-suwowy, DOHC |
Pojemność | 998 ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | 114.71 Nm (11.7 kgf-m or 84.6 ft.lbs) przy 9500 RPM |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | Stalowa |
Zbiornik paliwa | 17 l |
Przednie zawieszenie | Widelec upside-down |
Tylne zawieszenie | Wahacz z systemem dźwigni |
Przednia opona | 120/70-ZR17 |
Tylna opona | 190/55-ZR17 |
Przedni hamulec | Dwutarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź